زیور آلات زیب … زیبنده زنان امروز

  ” زیب  “   و مجموعه زیورآلات آن از بازی جستجوی گنج و گذری به دنیای رنگ و فرم  دو دوست جان گرفت.

توانایی طبیعت در خلق سنگ هایی که چشم هر بیننده ای را خیره میکرد و جسم و روح را تحت تاثیر قرار میداد ،زیب را بر آن داشت که مجموعه زیورآلات زیبایی از این سنگ های شگفت انگیز را به نمایش بگذارد. رنگ های متنوع ، طرح های مدرن و کلاسیک با انواع سنگ هایی که هریک خاصیت درمانی خود را دارند ، آن چیزی است که در زیورآلات زیب به چشم میخورد.

درباره ما …

 فروشگاه اینترنتی  ” زیب ”  به ارایه مجموعه ای از زیورآلات شامل گردنبند ، دستبند و گوشواره با استفاده از سنگ های طبیعی و خواص منحصر بفردشان پرداخته است.در این مجموعه، علاوه بر نوع سنگ، به طراحی و نوع ساخت آن نیز توجه خاصی شده است.

سنگ های بکاررفته در زیور آلات زیب ، دست چینی از بهترین سنگ های تراش داده شده توسط صنعتگران این صنعت می باشد و از فلزاتی چون نقره ، برنج ، استیل و آلیاژ آبکاری شده در آن بهره گرفته شده است.

در بخش خواص سنگ ها در سایت زیب میتوانید اطلاعات جالب و خواندنی از تاریخچه سنگ ها و خواص آنها پیدا کنید.

در بخش دست نوشته های زیب ، سنگ تولد هر ماه و نمونه ای از زیورآلات ساخته شده با آن سنگ به نمایش گذاشته میشود.

محصولات

در بخش محصولات در سایت فروشگاهی  ” زیب  ”  میتوانید مجموعه هایی از گردنبند ، گوشواره و دستبند را مشاهده کنید. شناسنامه هر کالا شامل سنگ ، فلزات بکاررفته و اندازه ها نیز مشخص شده است.

گردنبند های دخترانه

گردنبند های دخترانه از بخش های جذاب و دوست داشتنی ” زیب ” برای فرشتگان کوچک است. رنگ های شاد و طرح های دخترانه زیورآلات برای استفاده روزمره و یا گردنبند و دستبندهای اصیل و زیبا مخصوص ساقدوش عروس را در این بخش از سایت فروشگاهی زیب پیدا می کنید.